niedziela, 7 września 2014

Gify

OK, prawda jest taka, że nie umiem robić gifów. Zawsze gdy potrzebuję jakiejś animacji lub chcę je sobie po prostu pooglądać, to oczywiście odwiedzam tumblra. Ale czasami się zdarza, że nie znajduję tam tego, czego poszukiwałam...
Było tak z tańcem Mahie Gill jako Paro z piosenki Emosanal Attyachar (Dev.D). Poratowałam się próbną wersją jakiegoś programu, który zostawił znak wodny, ale to nic. Powstałe gify i tak bardzo lubię.
Na gifsoup.com zrobiłam animację z teledysku O Baby (Aadavari Matalaku Arthale Verule). Występują w nim Venkatesh (główny bohater) i Mumaith Khan (item girl). Venkatesh ubolewa nad złym ulokowaniem swych uczuć, Mumaith wciąga go na imprezę. Item song bardzo sytuacyjny. Generalnie cały klip i piosenka są świetne, a tekst wspaniały. Po prostu cudeńko. A ten moment wyjątkowo mi się podoba.

A te dwa gify dostałam bonusowo przy wstawianiu screenów na picasaweb. :D Szkoda, że nie załapali wielu innych podobnych ujęć (jak to z Priyanką), ale dobre i to. A Kareena z Shahrukhem w serduszkach to po prostu hit. :D :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz